1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
چهارشنبه, 05 اردیبهشت,1403
Dayinsurance

بلاگ

کادر درمان، خط مقدم مبارزه با کرونا

کد خبر: 103
  • 21 اردیبهشت 1400
  • 09:53
  • دی پلاس
  • 0 دیدگاه
  • 750 بازدید
  • Article Rating

کادر درمان در مبارزه با کرونا از خودگذشتگی‌ها و تلاش‌های بسیاری را از خود نشان داده‌ است. این تلاش‌ها و ایثارها به قدری برای جامعه مهم است که از این عزیزان به عنوان قهرمانان ارزشمند و پرتلاش یاد می‌شود.

حلقه‌های به هم پیوسته‌ی زنجیره‌ی درمان به‌ویژه پرستاران را می‌توان فرماندهان اصلی مبارزه‌ی سخت، سنگین و طولانی مدت با کرونا دانست. فرماندهانی که بی‌وقفه در میدان حاضرند تا جان انسان‌ها را در مقابل این بیماری سخت و مرموز نجات دهند.

 

پرستاران ایثارگران همیشگی

تلاش‌ و ایثار پرستاران در دوران اپیدمی کرونا برای تمام اقشار جامعه ملموس بوده است. این تلاش و از خودگذشتگی تا جایی پیش رفته که برخی از پرستاران جان خود را فدای این مبارزه کرده و شهید شدند و بقیه آنها روزهای بسیاری از محیط گرم خانواده دور بوده‌اند.

هرچند کرونا باعث شد که ایثار پرستاران و کادر درمان برای تمام مردم نمایان شود، اما حقیقت اینجاست که این قشر زحمت‌کش همیشه و هر زمان به ایثار و از خودگذشتگی می‌پردازند.

ایثار پرستاران و کادر درمان در ایامی خاص چون نوروز، سیل، زلزله، جنگ و روزهای کرونا برای اقشار مختلف جامعه بیشتر نمایان می‌شود در حالی که این قشر از جامعه همیشه و در هر اتفاقی در کنار بیماران، تلاش و از خودگذشتگی خوبی از خود نشان می‌دهند.

 

ابزارهای کمکی ایثار کادر درمان و پرستاران در مبارزه با کرونا

مبارزه با کرونا نباید تنها به ایثار کادر درمان و پرستاران ختم شود و باید کارهای دیگری در این میان انجام شود تا بتوانیم با موفقیت و به صورت حقیقی کرونا را شکست دهیم. در ادامه این مکمل‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

 

رعایت فاصله اجتماعی

یکی از مواردی که بنا به دستورالعمل‌های داخلی و بین‌المللی برای شکست دادن کرونا الزامی است، رعایت فاصله اجتماعی است. البته منظور از رعایت فاصله اجتماعی تنها فاصله یک و نیم متری بین دو نفر در محیط بسته نیست.

رعایت فاصله اجتماعی شامل پرهیز از مهمانی، سفرها و رفت‌وآمدهای غیرضروری، تجمع‌های بیش از ۱۰ نفر، استفاده غیر ضروری از حمل و نقل عمومی و مواردی از این قبیل می‌شود. رعایت فاصله اجتماعی سبب می‌شود بتوانیم به کادر درمان و پرستاران در راه مبارزه با کرونا کمک کرده و به حفظ سلامتی خود کمک کنیم.

 

استفاده از ماسک

استفاده کردن از ماسک یکی از موارد ضروری در دوران کرونا است. ماسک سبب جلوگیری از پراکندگی ویروس کرونا در هوا و ورود ویروس از راه دهان به بدن انسان می‌شود.

بنا به گفته پزشکان استفاده از ماسک حتی در ایام واکسیناسیون هم باید ادامه پیدا کند تا زمانی که تمام افراد واکسینه شده و پایان دوره کرونا اعلام شود.

 

بیمه

یکی از مواردی که می‌تواند مکمل تلاش‌ها و ایثارهای کادر درمان باشد، بیمه است. در دوران کرونا بیمه می‌تواند در کنار دستورالعمل‌های پزشکی که از سوی پرستاران و پزشکان در بیمارستان‌ برای جبران آسیب‌های جانی کرونا صورت می‌گیرد، برای جبران آسیب‌های مالی کرونا استفاده شود تا هزینه‌های سنگینی که برای بیماران دارد، جبران کند.

بیمه کرونا، هزینه‌های مالی بیمارستانی بیماران کرونا و همچنین هزینه‌های فوت بیماران بر اساس کرونا را جبران می‌کند.

این بیمه‌نامه با توجه به هزینه‌های دوران کرونا و باتوجه به شرایط مختلف زمانی توسط بیمه دی طراحی و ارائه شده است. افرادی می‌توانند با خرید بیمه کرونا هزینه‌های موجود در زمان بیماری کرونای خود را پوشش دهند.

برای اطلاعات بیشتر از بیمه کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

حامد نراقی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
login