1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403
Dayinsurance

بلاگ

طرح سه ستاره بیمه شخص واحد چیست و چه میزان از هزینه درمان را پوشش می‌دهد؟

کد خبر: 134

طرح سه ستاره بیمه شخص واحد بیمه دی

طرح سه ستاره بیمه شخص واحد در واقع برای کسانی مناسب است که فاقد بیمه‌گر پایه بوده و یا صرفاً درصدد جبران هزینه‌های درمانی اولیه خود هستند. این طرح کمترین نوع هزینه‌های درمان را با پایین‌ترین سطح قیمت پوشش می‌دهد. در واقع تعهدات و حق‌بیمه‌ی این بسته به صورت حداقلی است.

در ادامه این مطلب به بررسی طرح سه ستاره بیمه شخص واحد بیمه دی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

ابتدا برای آشنایی با طرح سه ستاره باید با تعریف بیمه شخص واحد آشنا شده و سپس به بررسی مشخصات و جزئیات طرح سه ستاره می‌پردازیم تا ببینیم این طرح برای کدام دسته از مردم و کسب‌وکارها مناسب‌تر است.

 

بیمه شخص واحد چیست؟

احتمالا بتوانید از اسم این بیمه حدس‌هایی بزنید. اگر بخواهیم به زبان کاملا ساده توضیح دهیم؛ بیمه شخص واحد یکی از انواع بیمه های درمان است که این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به اینکه تحت نظر سازمان‌های حقوقی، به صورت گروهی بیمه درمان تکمیلی داشته باشید؛ به تنهایی بیمه شوید. یعنی هر فردی با هر شغلی می‌تواند به صورت فردی یا خانوادگی این بیمه را خریداری کند.

شرکت بیمه دی با ارائه بیمه شخص واحد که همان بیمه درمان انفرادی است حرکت بزرگی برای تمام مشاغل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه شخص واحد روی این لینک یا تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

 

چرا باید بیمه شخص واحد داشته باشیم؟

پوشش‌های بیمه درمان شخص واحد شرکت بیمه دی، متنوع و مشابه با بیمه‌های درمان گروهی است. علاوه بر این سرعت پرداخت بالا و کیفیت خدماتش باعث می‌شود با خیال راحت فقط به فکر مراقبت از حال خود باشید و طول درمان در آرامش اتفاق بیافتد تا دوباره به زندگی بدون بیماری برگردید.

به موجب این بیمه‌نامه، بیمه دی به عنوان بیمه‌گر، متعهد به پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمارستانی شما براساس شرایط بیمه‌نامه و فرانشیز توافق شده است. این تعهد شامل هزینه‌های بیمارستانی، عمل‌های جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپایی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی می‌شود.

برای اینکه بیشتر با دلایل خرید بیمه شخص واحد آشنا شوید، مطلب چرا «بیمه شخص واحد بخریم» را مطالعه کنید.


طرح سه ستاره بیمه شخص واحد چیست؟

بیمه شخص واحد در سه طرح سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره ارائه می‌شود که هر کدام از این طرح‌ها دارای سقفی برای پوشش‌های موجود هستند. طرح سه ستاره بیمه شخص واحد در واقع تعهدات و حق‌بیمه را به صورت حداقلی در اختیار افراد قرار می‌‎‌دهد. همانطور که از اسم و ترتیب طرح‌ها مشخص است طرح سه ستاره اولین بسته بیمه‌ای است و  کمترین نوع هزینه‌های درمان را با پایین‌ترین سطح قیمت جبران می‌کند.

افراد تحت پوشش این طرح می‌توانند سالانه تا سقف ۶۵ میلیون تومان هزینه درمان در ۳ نوع امور پزشکی تحت حمایت بیمه دی هستند که این مبلغ با پرداخت حق بیمه بیشتر، دو برابر شده و تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان هزینه درمان را پوشش خواهد داد.
در ادامه پوشش‌های این نوع بیمه را بخوانید.

 

پوشش‌های طرح سه ستاره بیمه شخص واحد


این طرح ۴ امور پزشکی را به عنوان پوشش تحت نظر خود دارد.پوشش هزینه بیمارستانی تا سقف 2۰ میلیون تومان، هزینه اعمال جراحی مهم تا سقف 4۰ میلیون تومان، جبران هزینه‌های آمبولانس شهری و بین‌شهری تا 500 هزار تومان به همراه سرمایه فوت کرونا به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در طرح سه ستاره بیمه شخص واحد بیمه دی قرار دارد.


دو برابر شدن پوشش‌های طرح 3 ستاره

متقاضیان دریافت طرح سه ستاره می‌توانند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش‌های این طرح را ۱۰۰ درصد افزایش دهند. با فعال کردن افزایش ۱۰۰ درصدی پوشش‌ها مبالغ سقف تعهد هر پوشش دو برابر خواهد شد.

بدین ترتیب با دوبرابر شدن طرح سه‌ستاره سقف پوشش هزینه بیمارستانی ۴۰ میلیون تومان، سقف پوشش  هزینه اعمال جراحی مهم ۸۰ میلیون تومان و جبران هزینه‌های آمبولانی شهری و بین‌شهری یک میلیون تومان خواهد شد. هزینه سرمایه فوت کرونا نیز به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

 

 

طرح 3 ستاره برای چه افردای مناسب‌تر است؟

هر کدام از طرح‌های این مجموعه می‌توانند برای تمام افراد مناسب باشند. اما باید هر فردی بسته به نیاز خود طرح مورد نظر را انتخاب کند. همانطور که از پوشش‌های این طرح مشخص است؛ طرح سه ستاره برای کسانی مناسب است که کمتر در معرض خطر قرار دارند  و هزینه‌های درمانی کمتری شامل این افراد در یک سال می‌شود. جوانان و نوجوانان به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان یکی از اقشار پر استفاده از این طرح هستند. همچنین به دلیل پایین‌بودن حق بیمه طرح سه ستاره، افرادی که نمی‌خواهند برای بیمه درمان خود هزینه کمتری کنند می‌توانند از این طرح بیمه شخص واحد بیمه دی استفاده کنند.


بیمه شخص واحد به‌عنوان یکی از خدمات پرداخت خسارت بیمه دی پوشش‌های گسترده‌ای را برای بیمه‌گذاران ارائه می‌کند که می‌تواند هزینه‌های درمانی افراد را تا حد زیادی کاهش دهد.


شما عزیزان می‌توانید برای خرید بیمه شخص واحد و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نوع بیمه‌نامه به صفحه بیمه شخص واحد مراجعه کنید و در آنجا جواب سوالات مهم و متداول در مورد این بیمه‌نامه را دریافت کنید.

 

 

حامد نراقی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
login