1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
جمعه, 10 فروردین,1403
Dayinsurance

بلاگ

طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد چیست و چه میزان از هزینه درمان را پوشش می‌دهد؟

کد خبر: 137

طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد بیمه دی

طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد در واقع مناسب دسته‌ای از افراد است که به دنبال پوشش بیمه‌ای جهت جبران هزینه‌های ضروری و پرتکرار خود هستند. با خرید این بسته بیمه‌شده می‌توانید هزینه‌های درمانی معمول خود را تحت پوشش قرار دهید.

در ادامه این مطلب به بررسی طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد بیمه دی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

ابتدا برای آشنایی با طرح چهار ستاره باید با تعریف بیمه شخص واحد آشنا شده و سپس به بررسی مشخصات و جزئیات طرح چهار ستاره می‌پردازیم تا ببینیم این طرح برای کدام دسته از مردم و کسب‌وکارها مناسب‌تر است.
 

بیمه شخص واحد چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم بیمه شخص واحد چیست! بیمه شخص واحد نام دیگر بیمه درمان انفرادی است که یکی از انواع بیمه‌های درمان است. با این بیمه امکان فراهم کردن بیمه به صورت فردی یا خانوادگی بدون واسطه وجود دارد و  مهم‌ترین تفاوت این بیمه‌نامه با سایر بیمه‌های تکمیلی عدم نیاز به بیمه پایه است که نوعی محدودیت محسوب می‌گردد. یعنی هر فردی با هر شغلی می‌تواند بیمه شخص واحد را خریداری کند.

شرکت بیمه دی با  ارائه بیمه  شخص واحد که همان بیمه درمان انفرادی است حرکت بزرگی برای تمام مشاغل کرده است.

 

چرا باید بیمه شخص واحد داشته باشیم؟

پوشش‌های بیمه درمان شخص واحدِ شرکت بیمه دی، متنوع و مشابه با بیمه‌های درمان گروهی است. علاوه بر این سرعت پرداخت بالا و کیفیت خدماتش باعث می‌شود با خیال راحت فقط به فکر مراقبت از حال خود باشید و طول درمان در آرامش اتفاق بیافتد تا دوباره به زندگی بدون بیماری برگردید.

به موجب این بیمه‌نامه، بیمه دی به عنوان بیمه‌گر، متعهد به پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمارستانیِ شما براساس شرایط بیمه‌نامه و فرانشیز توافق شده است. این تعهد شامل هزینه‌های بیمارستانی، عمل‌های جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپایی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی می‌شود.  

همچنین می‌توانید دلایل بیشتر در مورد خرید این بیمه‌نامه را در «چرا بیمه شخص واحد بخریم؟» بیابید

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه شخص واحد روی این لینک یا تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

 

طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد چیست؟

بیمه شخص واحد در سه طرح سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره ارائه می‌شود که هر کدام از این طرح‌ها دارای سقفی برای پوشش‌های موجود هستند. طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد در واقع تعهداتِ این بسته مناسب دسته‌ای از افراد است که به دنبال پوشش بیمه‌ای جهت جبران هزینه‌های ضروری و پرتکرار خود هستند. با خرید این بسته بیمه‌شده می‌توانید هزینه‌های درمانی معمول خود را تحت پوشش قرار دهید.

افراد تحت پوشش این طرح می‌توانند سالانه تا سقف 128 میلیون تومان هزینه درمان در 13 نوع امور پزشکی تحت حمایت بیمه دی هستند که این مبلغ با پرداخت حق بیمه بیشتر، دو برابر شده و تا سقف 257 میلیون تومان هزینه درمان را پوشش خواهد داد.

در ادامه پوشش‌های این نوع بیمه را بخوانید.
 

پوشش‌های طرح ۴ ستاره بیمه شخص واحد

این طرح 13 امور پزشکی را به عنوان پوشش تحت نظر خود دارد. تعهدات این بسته عبارتند از: پوشش هزینه بیمارستانی تا سقف 2۰ میلیون تومان و هزینه اعمال جراحی مهم تا سقف 4۰ میلیون تومان به همراه سرمایه فوت کرونا به مبلغ ۵۰ میلیون تومان بالاترین میزان پوشش هزینه‌ها در طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد بیمه دی است.

جبران هزینه‌های آمبولانس شهری و بین‌شهری تا پانصد هزار تومان، پاراکیلنیکی گروه اول تا یک میلیون تومان، پاراکلینیکی گروه دوم تا یک میلیون و پانصد هزار تومان، جراحی‌های مجاز سرپایی تا یک میلیون و پانصد هزار تومان، خدمات آزمایشگاهی تا  یک میلیون تومان، زایمان تا چهار میلیون تومان، ویزیت و دارو و خدمات اورژانس تا یک میلیون، نازایی تا چهار میلیون تومان، رفع عیوب انکساری دو چشم تا 3 میلیون تومان و سمعک تا یک میلیون تومان دیگر پوشش‌های طرح ۴ ستاره بیمه‌نامه شخص واحد بیمه دی است.
 

دو برابر شدن پوشش‌های طرح ۴ ستاره

متقاضیان دریافت طرح چهار ستاره می‌توانند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش‌های این طرح را ۱۰۰ درصد افزایش دهند. با فعال کردن افزایش ۱۰۰ درصدی پوشش‌ها مبالغ سقف تعهد هر پوشش دو برابر خواهد شد.

پوشش هزینه بیمارستانی تا سقف ۴۰ میلیون تومان و هزینه اعمال جراحی مهم تا سقف ۸۰میلیون تومان به همراه سرمایه فوت کرونا به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، جبران هزینه‌های آمبولانس شهری و بین‌شهری تا یک میلیون تومان، پاراکیلنیکی گروه اول تا دو میلیون تومان، پاراکلینیکی گروه دوم تا سه میلیون تومان، جراحی‌های مجاز سرپایی تا یک میلیون و پانصد هزار تومان، خدمات آزمایشگاهی تا  دو میلیون تومان، زایمان تا ه۸میلیون تومان، ویزیت و دارو و خدمات اورژانس تا دو میلیون، نازایی تا ۸ میلیون تومان، رفع عیوب انکساری دو چشم تا ۶ میلیون تومان و سمعک تا دو میلیون تومان دیگر پوشش‌های طرح 4 ستاره بیمه‌نامه شخص واحد بیمه دی پس از دو برابر شدن یا افزایش ۱۰۰ درصدی سقف پوشش‌ها است.

 

طرح چهار ستاره برای چه افردای مناسب‌تر است؟

هر کدام از طرح‌های این مجموعه می‌توانند برای تمام افراد مناسب باشند. اما باید هر فردی بسته به نیاز خود طرح مورد نظر را انتخاب کند. همانطور که از پوشش‌های این طرح مشخص است؛ طرح چهار ستاره برای کسانی مناسب است که به دنبال پوشش بیمه‌ای جهت جبران هزینه‌های ضروری و پرتکرار خود هستند.

مشاغلی مانند فریلنسرها (گرافیست، برنامه نویس و ...)، خانه‌دار ، خیاط، افراد با شغل‌های هنری (عکاس، نویسنده و ...) و تمام افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند ولی مشاغل پر ریسکی ندارند مخاطبان ویژه و مخصوص طرح چهار ستاره بیمه شخص واحد خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه شخص واحد روی این لینک یا تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

 

بیمه شخص واحد به‌عنوان یکی از خدمات پرداخت خسارت بیمه دی پوشش‌های گسترده‌ای را برای بیمه‌گذاران ارائه می‌کند. بالا بودن هزینه‌های درمانی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که شما باید بیمه‌نامه شخص واحد را تهیه کرده تا بتوانید آن‌ها را جبران کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید بیمه شخص واحد و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نوع بیمه‌نامه به صفحه بیمه شخص واحد مراجعه کنید و در آنجا جواب سوالات مهم و متداول در مورد این بیمه‌نامه را دریافت کنید.
 

 

حامد نراقی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
login