1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
جمعه, 31 فروردین,1403
Dayinsurance

بلاگ

طرح پنج ستاره بیمه شخص واحد چیست و چه میزان از هزینه درمان را پوشش می‌دهد؟

کد خبر: 138

طرح پنج ستاره بیمه درمان انفرادی

طرح پنج ستاره بیمه شخص واحد کامل‌ترین طرح این بیمه است که شامل پوشش جامع هزینه‌ درمان می‌شود. این طرح بیشترین نوع هزینه‌های درمان را با بالاترین سطح قیمت پوشش می‌دهد. در این مطلب به بررسی این طرح می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

برای بررسی طرح پنج ستاره باید ابتدا با بیمه شخص واحد آشنا شویم و بدانیم که این بیمه چیست. سپس به مشخصات موجود در طرح پنج ستاره می‌پردازیم تا بتوانیم ببینیم این طرح برای کدام دسته از مردم و کسب‌وکارها مناسب‌تر است.

 

بیمه شخص واحد چیست؟

بیمه شخص واحد یکی از انواع بیمه های درمان است و مناسب کسانی است که نمی‌توانند بیمه درمان تکمیلی گروهی دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع بیمه این است که بیمه شخص واحد را می‌توان به صورت فردی یا خانوادگی خریداری کرد.

بیمه شخص واحد علاوه بر افرادی که بیمه‌های درمان پایه مانند بیمه تأمین اجتماعی را دارند، برای افرادی که تحت پوشش هیچ‌کدام از بیمه درمانی پایه ندارند، مناسب است؛ پس ‌بر خلاف بیمه درمان تکمیلی برای خرید این بیمه نیازی به بیمه‌های پایه ندارید.

با بیمه شخص واحد بیمه دی شما می‌توانید با مراجعه به مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی، بدون پرداخت هزینه‌های تحت پوشش، به راحتی و بدون دغدغه روند درمانی خود یا خانواده‌تان را پیگیری کنید؛ یا اینکه پس از پرداخت هزینه‌های درمان در تمام مراکز درمانی سراسر کشور، هزینه‌های درمانی پرداخت شده شما یا خانواده‌تان با ارائه مدارک لازم از سوی بیمه دی جبران می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه شخص واحد روی این لینک یا تصویر زیر کلیک کنید.

 

بیمه درمان انفرادی

 

 

طرح پنج ستاره بیمه شخص واحد چیست؟

بیمه شخص واحد در سه طرح سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره ارائه می‌شود. طرح پنج ستاره بیمه شخص واحد کامل‌ترین طرح ارائه شده است که در آن بیشترین نوع هزینه‌های درمانی با بالاترین سطح قیمت توسط بیمه دی جبران می‌شود.

افراد تحت پوشش این طرح می‌توانند سالانه تا سقف ۲۲۹ میلیون تومان هزینه درمان در ۱۳ نوع امور پزشکی تحت حمایت بیمه دی هستند که این مبلغ با پرداخت حق بیمه بیشتر، دو برابر شده و تا سقف ۴۵۸ میلیون تومان هزینه درمان را پوشش خواهد داد.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که می‌خواهید بدانید پوشش‌های این نوع بیمه چه امور پزشکی است و چه سقف تعهداتی را شامل می‌شود، ادامه مطلب را بخوانید.

 

پوشش‌های طرح پنج ستاره

همانطور که پیش‌تر گفتیم، طرح پنج ستاره بیمه شخص واحد ۱۴ امور پزشکی را به عنوان پوشش تحت نظر خود دارد که یک مورد سرمایه فوت نیز به آن اضافه می‌شود.

پوشش هزینه بیمارستانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان (۵۰۰ میلیون ریال) و هزینه اعمال جراحی مهم تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ( یک میلیارد ریال) به همراه سرمایه فوت کرونا به مبلغ ۵۰ میلیون تومان بالاترین میزان پوشش هزینه‌ها در طرح پنج ستاره بیمه شخص واحد بیمه دی است.

جبران هزینه‌های آمبولانس شهری و بین‌شهری تا یک میلیون تومان (۱۰ میلیون ریال)، پاراکیلنیکی گروه اول تا دو میلیون تومان (بیست میلیون ریال)، پاراکلینیکی گروه دوم تا سه میلیون تومان (۳۰ میلیون ریال)، جراحی‌های مجاز سرپایی تا سه میلیون تومان (۳۰ میلیون ریال)، خدمات آزمایشگاهی تا  دو میلیون تومان (۲۰ میلیون تومان)، زایمان تا پنج میلیون تومان (۵۰ میلیون ریال)، ویزیت و دارو و خدمات اورژانس تا یک میلیون و پانصد هزار تومان (۱۵ میلیون ریال)، نازایی تا پنج میلیون تومان (۵۰ میلیون ریال)، رفع عیوب انکساری دو چشم تا ۴ میلیون تومان (۴۰ میلیون ریال)، سمعک تا یک میلیون و پانصد‌ هزار تومان (۱۵ میلیون ریال) و دندانپزشکی تا یک میلیون تومان (۱۰ میلیون ریال) دیگر پوشش‌های طرح ۵ ستاره بیمه‌نامه شخص واحد بیمه دی است.

 

دو برابر شدن پوشش‌های طرح ۵ ستاره

متقاضیان دریافت طرح پنج ستاره می‌توانند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش‌های این طرح را ۱۰۰ درصد افزایش دهند. با فعال کردن افزایش ۱۰۰ درصدی پوشش‌ها مبالغ سقف تعهد هر پوشش دو برابر خواهد شد.

در این صورت هزینه‌ بیمارستانی تا ۱۰۰ میلیون تومان، هزینه اعمال جراحی مهم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و هزینه فوت کرونا تا سقف ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

با این افزایش پوشش‌های جبران هزینه‌های آمبولانس شهری و بین‌شهری تا ۲ میلیون تومان، پاراکیلنیکی گروه اول تا ۴ میلیون تومان، پاراکلینیکی گروه دوم تا ۶ میلیون تومان، جراحی‌های مجاز سرپایی تا ۶ میلیون تومان ، خدمات آزمایشگاهی تا  ۴ میلیون تومان، زایمان تا ۱۰ میلیون تومان، ویزیت و دارو و خدمات اورژانس تا۳ میلیون تومان، نازایی تا ۱۰ میلیون تومان، رفع عیوب انکساری دو چشم تا ۸ میلیون تومان، سمعک تا ۳ میلیون تومان و دندانپزشکی تا ۲ میلیون تومان خواهد بود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه شخص واحد روی این لینک یا تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

طرح ۵ ستاره برای چه افردای مناسب‌تر است؟

ما طرح پنج ستاره را به افراد بالای ۳۰ سال پیشنهاد می‌کنیم چون پوشش‌های موجود در این طرح می‌تواند نیازهای پزشکی این افراد در یک سال را پوشش دهد و هزینه‌های درمانی آنها را به صفر نزدیک کند. اما با توجه به پوشش‌های موجود در این طرح، برخی از افراد و کسب‌و‌کارها مخاطبان ویژه و مخصوص این طرح هستند.

کارگران ساختمانی و معدنی به دلیل احتمال بالای خطر در محیط کار، پرستاران و پزشکان به دلیل کار در محیط‌های آلوده به بیماری، زنان باردار به دلیل هزینه‌های زایمان، خبرنگاران و تصویربرداران به دلیل رفت‌وآمد به محیط‌های مختلف، زوج‌های جوان به دلیل هزینه‌های بالای درمان نازایی، هزینه‌های آزمایشگاه و هزینه بالای زایمان، افزاد بالای ۴۰ سال به دلیل هزینه‌های دندان‌پزشکی و پاراکیلینکی، افراد دارای مشکلات بینایی و شنوایی به دلیل پوشش هزینه‌های مرتبط، افراد شاغل در کسب‌وکارهای مرتبط با گردشگری به دلیل پوشش سراسری و آسیب‌پذیری بیشتر و تمام افرادی که به سلامت خود بیش از دیگران اهمیت می‌دهند مخاطبان ویژه و مخصوص طرح پنج ستاره بیمه شخص واحد خواهند بود.

 

چرا بیمه شخص واحد دریافت کنیم؟

ما دلایل متعدد و متفاوتی برای دریافت بیمه شخص واحد داریم که آن را در مطلبی جداگانه با نام «چرا بیمه شخص واحد دریافت کنیم؟» برای شما توضیح داده‌ایم که می‌توانید با کلیک روی لینک مرتبط آن را مطالعه کنید.

همچنین برای خرید بیمه شخص واحد و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نوع بیمه‌نامه می‌توانید به صفحه بیمه شخص واحد مراجعه کنید و در آنجا جواب سوالات مهم و متداول در مورد این بیمه‌نامه را دریافت کنید.

حامد نراقی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
login