1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
جمعه, 10 فروردین,1403
Dayinsurance
اخبار
  • شنبه, 16 اسفند,1399

بازدید مدیرعامل بیمه دی از شعبه کرمان

بازدید مدیرعامل بیمه دی از شعبه کرمان

مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه تعدادی از معاونین و مدیران، با کارکنان مدیریت استان کرمان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان امور این مدیریت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، در نشستی صمیمی که با کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش استان کرمان داشت ضمن تقدیر از تلاش های ایشان که قطعاً نقش ارزنده ای در توفیقات شرکت داشته اند، بر استمرار کوشش و تجدید پیمان برای نیل به هدف «پدیده محبوب مشتریان» تاکید نمود و گفت: شرکت محبوب بیمه دی هم اکنون به عنوان یکی از شرکت های قابل اتکای صنعت در بسیاری از زمینه ها مطرح شده است. هدف و مطلوب ما این است که در تمامی رشته ها به جایگاهی برسیم که جامعه، مفهوم بیمه را با برند بیمه دی عجین بداند و اعتقاد کامل دارم که تیم مشغول به خدمت در بیمه دی این توانایی و ظرفیت را برای رسیدن به این هدف دارد.

در ادامه، همکاران و نمایندگان این استان، دغدغه ها، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

همچنین در این سفر یک روزه نشست و گفتگویی نیز با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار شد که طی آن مدیرعامل بیمه دی گزارشی از اقدامات و خدمات بیمه دی در سطح کشور و استان ارائه نمود و بیان کرد: شرکت بیمه دی امروز با تکیه بر دانش و برنامه محوری توانسته است طی مدت چهارساله اجرای این قرارداد علاوه بر پایش مستمر فرآیندها، زیرساخت های مناسب و به روزی را در جهت ارائه خدمت با کیفیت به جامعه هدف فراهم آورد.

کلمات کلیدی :
login