1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
جمعه, 07 اردیبهشت,1403
Dayinsurance

بلاگ

چرا بیمه شخص واحد بهترین بیمه درمان است؟

کد خبر: 142

بیمه شخص واحد بیمه دی بهترین بیمه درمان کشور

بیمه شخص واحد یکی از جدیدترین انواع بیمه درمان است. این بیمه با توجه به مشخصاتی که دارد بهترین نوع بیمه درمانی محسوب می‌شود. در این مطلب دلایل اینکه «چرا بیمه شخص واحد بهترین نوع بیمه درمان است؟» را با هم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

این روزها با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمان انتخاب کردن یک بیمه درمانی در کنار بیمه‌های پایه مانند بیمه‌ تأمین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. با توجه به همه‌گیر شدن بیماری‌ها مختلف و ظهور بیماری‌های جدید، نیاز به بیمه درمان یا بیمه تکمیلی برای هر قشر و هر سنی ضروری به نظر می‌رسد.

 

بهترین بیمه درمان کدام است؟

بیمه شخص واحد را می‌توان بهترین بیمه درمانی در کشور اعلام کرد. مزایای این بیمه به حدی است که خود را به عنوان بهترین بیمه درمان در ایران معرفی می‌کند. در ادامه به بررسی دلایل این انتخاب می‌پردازیم اما پیش از آن بهتر است که با بیمه شخص واحد آشنا بشویم.

 

بیمه شخص واحد چیست؟

بیمه شخص واحد یکی از انواع بیمه های درمان است و  در دسته بیمه‌های درمان انفرادی قرار می‌گیرد. بیمه شخص واحد را می‌توان به صورت فردی یا خانوادگی خریداری کرد. بر خلاف بیمه درمان تکمیلی، برای خرید این بیمه نیازی به بیمه‌های پایه ندارید.

هر فرد می‌تواند برای خود و خانواده‌اش بیمه شخص واحد را خریداری کند تا هزینه‌های درمانی همچون هزینه‌های بیمارستانی، پاراکلینیکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، آمبولانس، جراحی و موارد مشابه تحت پوشش این بیمه قرار بگیرد.

با بیمه شخص واحد بیمه دی شما می‌توانید با مراجعه به مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی، بدون پرداخت هزینه‌های تحت پوشش، به راحتی و بدون دغدغه روند درمانی خود یا خانواده‌تان را پیگیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه شخص واحد روی این لینک یا تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

دلایل برتری بیمه شخص واحد به دیگر بیمه‌های درمان

بیمه شخص واحد مزیت‌های متعددی برای بیمه‌‌شده دارد که نسبت به دیگر انواع بیمه درمان موجود در صنعت بیمه کشور برتر و بهتر است. این دلایل کدامند؟

 

نیازنداشتن به بیمه درمانی پایه

شما برای خرید بیمه شخص واحد داشتن یا نداشتن بیمه درمانی پایه مهم نیست. برای انواع بیمه درمان باید بیمه درمانی پایه مانند بیمه‌ تأمین اجتماعی، خدمات درمانی یا نیروهای مسلح دارید که این شرط در مورد این بیمه‌نامه الزامی نیست.

 

گستردگی مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور

مراکزی درمانی بیمه شخص واحد در سراسر کشور قرار دارد و از نظر گستردگی مراکز جغرافیایی یکی از بهترین بیمه‌های درمان در صنعت بیمه کشور است.

 

بیش از ۸ هزار مرکز طرف قرارداد

بیمه دی با بیش از ۸ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور قرارداد دارد تا بیمه شخص واحد علاوه بر گستردگی، از نظر تعدد مراکز طرف قرارداد نیز جزو برترین‌ها باشد.

 

پوشش هزینه‌های درمان تمام مراکز پزشکی کشور

بیمه شخص واحد هزینه‌های درمان تمام مراکز پزشکی سراسر کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و لازم نیست که برای درمان حتماً به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه دی حاضر شوید.

 

دو برابر شدن سقف تعهدات

سقف تعهدات پوشش‌های مختلف بیمه شخص واحد بیمه دی را می‌توان دوبرابر کرد. با انتخاب دوبرابر کردن سقف تعهدات پوشش‌های این بیمه، مبلغی به حق بیمه اضافه می‌شود.

 

۱۳ پوشش مختلف

بیمه شخص واحد به عنوان بیمه درمان انفرادی هزینه‌های سلامت و پزشکی مختلف از جمله بیمارستانی، عمل جراحی مهم، عمل جراحی سرپایی، پاراکلینیکی نوع اول، پاراکلینیکی نوع دوم، آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس شهری، ویزیت و دارو، سمعک، رفع عیوب انکساری چشم، زایمان، نازایی و دندانپزشکی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 

اختصاص سرمایه فوت کرونا

بیمه‌شدگان شخص واحد علاوه بر این بیمه‌نامه، تحت پوشش سرمایه فوت کرونا به مبلغ ۵۰ میلیون تومان قرار می‌گیرند.

 

فرانشیز انتخابی

بیمه دی در هنگام خرید این بیمه‌نامه، اختیار انتخاب میزان فرانشیز را به بیمه‌شده می‌دهد. بیمه شده می‌تواند فرانشیز ۱۰ یا ۲۰ درصدی را انتخاب کند.

 

درمان شدن بدون پرداخت وجه

بیمه‌شدگان شخص واحد می‌توانند با حضور در مراکز طرف قرارداد بیمه دی، بدون پرداخت وجه تا سقف تعهدات بیان شده، خود را درمان کنند.

 

ارسال مدارک غیر حضوری با اپلیکیشن

با اپلیکیشن بیمه درمان بیمه دی می‌توانید به راحتی و به صورت غیر حضوری مدارک پزشکی خود را برای جبران هزینه‌های درمان توسط بیمه شخص واحد ارسال کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه شخص واحد روی این لینک یا تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

حامد نراقی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
login