1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
ﺳﻪشنبه, 29 اسفند,1402
Dayinsurance

بیمه حوادث انفرادی

معرفی محصول

بیمه حوادث انفرادی چیست؟

این بیمه‌نامه علاوه بر پوشش بیمه‌شده اصلی، تمامی اعضای خانواده میتوانند (همسر، فرزند، پدر و مادر) در قالب یک بیمه نامه تحت پوشش قرار گیرند و به ازای هر نفر مازاد بر بیمه شده اصلی از تخفیفات مختص استفاده نماید.

پوشش اصلی بیمه‌­نامه:

پوشش اصلی این بیمه­‌نامه " فوت به علت حادثه" می‌باشد که در آن بیمه­گر تعهد می­نماید در صورتی که بیمه‌شده به علت حادثه فوت کند، سرمایه مشخص شده در بیمه­نامه را به استفاده­کنندگان بیمه­نامه پرداخت نماید. حداکثر آن معادل مبلغ تعیین شده­ توسط بیمه مرکزی و بخشنامه­های داخلی بیمه دی می‌باشد.

 

پوشش­های تکمیلی:

  • پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه
  • منظور از نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم (کلی یا جزیی) قطع، تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی انجام کار عضوی از اعضای بدن است که به علت حادثه تحت پوشش بیمه­­نامه به وجود آید و حداکثر تا دو سال بعد از وقوع حادثه، بروز نماید و وضعیت دائم و قطعی داشته باشد.تعیین از کارافتادگی کامل و دائم براساس ضوابط  آیین نامه 84 شورای عالی بیمه می باشد. در صورتی که بیمه‌شده در طول مدت قرارداد، بر اثر حادثه دچار نقص عضو و از کار افتادگی دائم شود، بیمه­گر با توجه به درصد نقص عضو و از کار افتادگی و مطابق با شرایط مندرج در بیمه­نامه، مبلغی را به عنوان سرمایه نقص عضو پرداخت می­نماید.

   حداکثر سرمایه قابل ارائه برای این پوشش 100درصد سرمایه فوت ناشی از حادثه می‌باشد.

  • پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه

در صورتی که بیمه‌شده به علت وقوع حادثه، دچار آسیب و صدمه بدنی شده و به بیمارستان مراجعه نماید، بیمه­گر هزینه­های بیمارستانی وی را پرداخت خواهد نمود. سرمایه این پوشش 10درصد سرمایه فوت ناشی از حادثه می‌باشد.

 

تعداد بیمه شده

درصد تخفیف در حق بیمه کل

1 نفر

نرخ فنی

2 نفر

20%

3 نفر

30%

4 نفر

40%

5 نفر و بیشتر

50%

 

راهنمای خرید

مراجعه به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه دی و یا تماس با نمایندگان مجاز شرکت (جهت دریافت آدرس و شماره تماس شعب و نمایندگان مجاز اینجا کلیک نمایید.) 

دریافت خسارت

جهت دریافت خسارت باید ضمن اعلام کتبی به نماینده مجاز و یا شعب شرکت بیمه دی، نسبت به تکمیل و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام نمایید. پروسه رسیدگی به پرونده خسارت و ایفای تعهدات شرکت بیمه‌دی، به زمان ارائه کامل مدارک از طرف بیمه‌گذار/استفاده‌کنندگان بستگی دارد.

سوالات متداول

پرداخت سرمایه فوت حادثه در بیمه نامه حوادث انفرادی به ذینفعان بیمه نامه به صورت یکجا اما در بیمه نامه مستمری پیشامد به صورت مستمری مدت معین می باشد.

login