1671
به وبسایت بیمه دی خوش آمدید
ﺳﻪشنبه, 29 اسفند,1402
Dayinsurance
اخبار
  • یکشنبه, 07 شهریور,1400

کمپین بیمه شخص واحد بیمه دی کلید خورد

کمپین بیمه شخص واحد بیمه دی کلید خورد

کمپین بیمه شخص واحد به عنوان یکی از بزرگترین کمپین‌های صنعت بیمه در حوزه درمان، توسط بیمه دی در سراسر کشور آغاز به کار کرد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ کمپین جدید این شرکت با هدف معرفی بیمه شخص واحد به عنوان بیمه درمان انفرادی به تمامی هموطنان به ویژه کسب ‌وکارهای آزاد و خویش فرما، از هفته آخر مردادماه در سراسر کشور آغاز شده است و به مدت دوماه ادامه خواهد داشت. 
هدف اصلی کمپین شخص واحد، حمایت از افرادی است که به دلیل عضو نبودن در سازمان یا شرکت‌های بیش از ۵۰ نفر، امکان دریافت بیمه درمان تکمیلی را ندارند. به همین خاطر افراد مشغول در کسب‌ وکارهای آزاد، استارتاپ‌ها، فریلنسرها، مشاغل خانگی، دانشجویان، بازاریان، مغازه‌داران، خویش‌فرمایان، زنان خانه دار و موارد مشابه از بارزترین مخاطبان این طرح به شمار می‌روند.
با توجه به افزایش هزینه های درمانی و عدم دسترسی برخی از هموطنان به بیمه های پایه، شرکت بیمه دی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه اقدام به طراحی این محصول کرده است که مزیت های قابل توجهی نسبت به بیمه های درمان تکمیلی را شامل می شود. این خدمت در سه طرح «سه ستاره» برای پوشش هزینه‌های درمانی ضروری، «چهار ستاره» برای پوشش هزینه‌های درمانی پرتکرار و «پنج ستاره» برای پوشش جامع، برای تمامی هموطنان قابل ارائه است.
متقاضیان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره بیمه ای و خرید این بیمه نامه و سایر بیمه نامه های شرکت بیمه دی به سایت شرکت بیمه دی به نشانی https://www.dayins.com/ مراجعه نموده و یا با شمار ١٦٧١ (بدون کد شهری) تماس حاصل فرمایند.

کلمات کلیدی :
login